شرکت سیم و کابل متال

مروری بر تاریخچه شرکت سیم و کابل متال

این شرکت در بیست و نه سال پیش،یعنی سال هزار سیصد وهفتاد، در زمینه تولید سیم و کابل ، واقع در تهران تاسیس شد و شروع به فعالیت کرد.سپس بعد از گذشت 5 سال، این شرکت با همت توانست به بهره برداری برسد،به طوری که شرکت سیم و کابل متال در شروع کارش،نسبت به بقیه رقبای خارجی و داخلی،ضعیف تر بود،در حدی که 90درصد بازار در دست این رقبای داخلی و خارجی بود!!

ولی بعد از گذشت چند سال،این شرکت توانست با تقویت و افزایش تعداد نیروی پرسنلی و آپدیت دستگاه های تولیدی اش،به رشد چشمگیر برسد! به طوری که در حال حاضر،جزو بزرگترین شرکت های تولیدی در زمینه تولید سیم و کابل می باشد. اکنون محصولات این شرکت شامل:  کابل ابزار دقیق ، کابل آلومینیومی، کابل جوشکاری ، کابل فرمان ، کابل شیلد دار … است.

یکی دیگر از آیتم هایی که این شرکت که با همت آن را به دست آورده،دریافت استاندارد ملی و بین المللی است که هر شرکتی،چه داخلی و چه خارجی،نمی تواند به راحتی آن را دریافت کند.
جهت اطلاع از محصولات و قیمت ها و نیز دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده یا از طریق تماس با ما اقدام کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما کلیک کنید.

کیفیت محصولات شرکت سیم و کابل متال

وقتی صحبت از استاندارد ملی و بین المللی میشود،دو چیز به ذهنمان میرسد،چیزی نیست جز کیفیت محصول تولید شده این شرکت و خاص بودن آن.علت اینکه فقط این دو مسئله به ذهنمان میرسد را برای شما بازگو میکنیم:

طبیعتا یک شرکت برای رشد کردن،جدا از اینکه باید بر روی میزان سرمایه دریافتی تمرکز کند،بلکه باید تو ارایه محصول تولیده شده با کیفیت هم تمرکز کند،یعنی هرچه محصول تولید شده یک شرکت،باکیفیت تر باشد،علاوه بر اینکه همه برای تهیه اش سر و گردن میشکانند،بلکه دیگر حاضر نمی شوند از شرکت هایی که رقیب این شرکت هستند،چه خارجی یا چه داخلی،خرید کنند جرا که کامل بودن کیفیت را در محصولات شرکتی مثل شرکت متال میبینند ومیدانند.

این اولین و آخرین علت برای بدست آوردن استاندارد ملی و بین المللی این شرکت است.

 شرکت سیم و کابل متال برای رسیدن به رشد کامل دلخواهش،میزان متراژ شرکت را افزایش داد،به طوری که در حال حاضر با افزایش سالن تولید به میزان 2000متر مربع و افزایش فضای کارخانه به مزان 5500 متر،جزو بزرگترین شرکت ها در زمینه تولید سیم و کابل به حساب می آید.

موفقیت های کسب شده توسط شرکت سیم و کابل متال

شرکت کابل متال در سال 1370 در راستای نیل به خودکفائی کشور و شـکوفائی اقتصاد میهن اسلامی در زمینه تولید انواع سیم و کابل برق تاسیس گردید و به دست متخصصـان ایـرانی در سال 1375 به بهره برداری رسید و براساس استانداردهای ملی و بین المللی جهت برآورده ساختن نیاز بازارهای داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نمود .
در سال 1384 با توجه به نیاز کشور و طرح های عمرانی ، این شرکت اقدام به طرح توسعه و افزایش توانمندیهای خود علی الخصوص در زمینه کابلهای تخصصی ( که عمدتاً از خارج از کشور وارد می گردید ) نمود . در سال 1386 به بهره برداری رسید .
طی سال های 1389 الی 1390 با تلاش و پشتکار کلیه کارکنان و مدیران در جهت نصب و راه اندازی ماشین آلات موفق به اتمام پروژه ایجاد کارخانه تولید کابل فشار قوی و غلاف سربی گردید و در ابتدای سال 1391 ، آغاز به کار نمود و مورد بهره برداری قرار گرفت و باز هم توانستیم در افتخارات صنایع کشور سهیم باشیم.

چرا شرکت سیم و کابل متال ؟!

یکی دیگر از رشد های چشمگیر این شرکت،در به روز رسانی شرکت و ایجاد ویژگی های جدیدش است،به طوری که بعد از1391 اتفاق افتاده است و دلیل اعتماد به آن هم به حساب می آید!

1-توانست با آپدیت دستگاه های تولیدی،به تولید سیم و کابل،به زون 12000تن برسد.

2-توانست با عملم مهندسان خبره و تلاش گر،به مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب برسد که این اتفاق،سبب خود کفایی این شرکت شد.

3-با آپدیت دستگاه های تولیدی محصولات،توانست تنوع را به 2000عدد برساند.

4-برای تست بهتر سیم و کابل های تولید شده،شرکت خود را مجهز به آزمایشگاه  HVکرد که این آزمایشگاه با آزمایشگاه های شرکت های خارجی برابری میکند.

5-بدست آوردن رشد چشمگیر،فقط با 200نیروی پرسنلی.

و خیلی ویژگی های دیگه برای بیانشان،باید با یک متخصص مشورت کنیم که نیازی به انجام این کار نیست.

خرسنیدم که توانستیم یکی از بزرگترین شرکت های موجود در کشور،در زیمنه تولید سیم و کابل باکیفیت را به شما معرفی کنیم.