شرکت سیم و کابل یزد

آغاز کار این شرکت به 40 سال پیش بر میگردد، زمانی که به شکل کارگاهی با مساحت محدود این شرکت نوپا شکل گرفت. آن زمان تولیدات این شرکت بسیار محدود بود و به تولید سیم ختم می شد. سپس تا سال 1387 به ترتیب مساحت این مجموعه گسترش یافت و 3 تا سالن تولیداتی با آن افزوده شد و تنوع محصولات نیز بالا رفت. تغییری که از سال 87 تا اکنون برای این شرکت به وجود آمده است افزودن تجهیزات کارگاهی ویژه برای تولید سیم و کابل یزد به شکل گسترده تر و تولید محصول جدید می باشد .

کابل با روکش سرب از محصولات سیم و کابل یزد است که در سال 87 با دریافت بازخورد مشتریان این شرکت ، درخواست بیشتری برای تولید این محصول از مشتریان کسب کرد . بدین ترتیب با تجهیز کارخانه به لوازم مصوص تولید این محصول را افزایش داد .و محصولات آن شامل :

کابل آلومینیومی ، کابل کواکسیال، کابل افشان، کابل فرمان ، کابل شیلد دار و … است.

با استقبال بیشتر مشتریان در بازار ایران ، این شرکت همچنان ماشین آلات و لوازم تولید سیم و کابل یزد را گسترش داد و تولیدات خود را بالا برد . استفاده از به روزترین تکنولوژی های موجود و داشتن برنامه بلند مدت عامل پیشرفت این شرکت بوده است .


جهت اطلاع از محصولات و قیمت ها و نیز دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده یا از طریق تماس با ما اقدام کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما کلیک کنید.

سیم و کابل یزد

لیست قیمت کابل یزد