کابل ابزار دقیق چیست ؟

این دسته از کابل ها به طور معمول برای برسی و کنترل در صنعت کاربرد دارند و عموما برای انتقال اطلاعات به صورت دقیق به استفاده می رسند بنابراین برای خرید کابل ابزار دقیق بسیار دقت به خرج داد و نمونه با کیفیت آن را انتخاب نمود! این کابل ها بر حسب معمول برای اندازه گرفتن انواع کمیت ها به کار برده می شود.  کابل ابزار دقیق جزئی از زیر بنای بک سامانه کنترلی را چون کابل آلومینیومی ، کابل کواکسیال، کابل افشان، کابل فرمان ، کابل شیلد دار و … تشکیل می دهد که اطلاعات مورد نظر را به شکل سیگنال انتقال می دهند. با دریافت این مشخصات به صورت کامل از طریق این کابل، دستگاه مورد نظر یک عملکرد جدید را پیگیر می شود.

جهت اطلاع از محصولات و قیمت ها و نیز دریافت مشاوره رایگان با شماره های درج شده یا از طریق تماس با ما اقدام کنید. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ما کلیک کنید.

کابل ابزار دقیق یکی از حساس ترین سیم و کابل موجودی است که به تولید گسترده می رسد. این کابل بسیار لایه محافظتی حساب شده ای برای محافظت از سیگنال ها دارد. زیر اگر این امر صورت نگیرد با وجود نویز و تغییرات در فرکانس شده که همین امر باعث شده مشخصات اشتباهی را در دستگاه وارد سازیم. برای بررسی و اطلاع قیمت انواع کابل ابزار دقیق به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید کابل ابزار دقیق

در این مقاله به برسی کامل کابل این محصول در صنعت پرداختیم. برای سفارش و خرید کابل ابزار دقیق کافی است از طریق شماره های پایین صفحه با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را برای سفارش خدمتتون اراده گردد. فروشگاه تامین کابل خاجی با سابقه طولانی در فروش محصولات الکتریکی از جمله سیم و کابل به تازگی بخش فروش خود را راه اندازی کرده است. شما عزیزان برای سفارش و اطلاع از قیمت مصولات از طریق شماره های انتهای صفحه با ما در تماس باشید .

کابل ابزار دقیق

معرفی انواع کابل ابزار دقیق

محصول مورد نظر به خاطر حساسیتی که در نوع خود دارد نیاز به محافظ و ایمنی بالایی دارد که معمولا به وسیله شیلد این ایمنی را برای هسته مرکزی تامین می کنند. در ادامه انواع این محصول را معرفی می کنیم :

کابل ابزار دقیق معمولی

از معمولی ترین نوع کابل ابزار دقیق محسوب می شود.

همراه با شیلد زوجی و کلی

محافظت در برابر نویز های ایجاد شده در اطراف.

زره دار به همراه شیلد سرتاسری

مقاوم در برابر نویز های احتمالی به وجود آمده در اطراف.

زره دار با شیلد کلی و زوجی

مقاوم برای نویز و ضربات احتمالی فیزیکی و برای سیستم های آنالوگ این نوع ابزار دقیق کاربرد زیادی دارد.

زره دار با شیلد کلی به همراه سرب

مقاوم در محیط و شرایط هیدروکربن و محافظت در برابر نویز های ایجاد شده.

زره دار با شیلد کلی و زوجی به همراه سرب

مقاوم در برابر فشار و ضربات فیزیکی، مقاوم در شرایط هیدروکربن و محافظ در برابر نویز های احتمالی.

موارد استفاده از کابل ابزار دقیق

برای پردازش داده و ایجاد یک ارتباط بین شیر برقی و سیستم دیجیتال از این مدل کابل استفاده می شود.  در نیروگاه ها و بخش های صنعتی برای انتقال و رساندن داده ها از این کابل استفاده می شود. ساختار این کابل به شکلی طراحی می شود که هیچ چیزی نتواند بر روی فرکانس و انتقال محتوای آن اثر بگذارد. به همین ترتیب عموما این محصول در برابر خمش و انعطاف پذیری ضعیف عمل می کند. با این حال نمونه هایی از این محصول به تولید رسیده است که حتی توانایی کشیدگی و انعطاف پذیری را داراست. علاوه بر مواردی که گفته شد از کابل ابزار دقیق در بسیاری از صنایع از پتروشیمی گرفته تا صنعت غذا، در تمامی موارد برای کنترل یک سری از پارامتر ها از ابزار دقیق استفاده می کنیم.

 

قیمت کابل ابزار دقیق

قیمت تمام شده این محصول بر اساس معیار های مقاومتی و محافظت شده و گاهی نیز بر اساس انعطاف و استحکام مورد ارزیابی قرار می گیرد. استفاده از شیلد، انواع سرب و … هزینه بیشتری به نسبت باقی کابل ها برای مصرف کننده به همراه دارد. شما عزیزان برای اطلاع از قیمت کابل ابزار دقیق با شماره تماس انتهای صفحه با ما در ارتباط باشید..

انواع کابل ابزار دقیق
سیم ابزار دقیق
لوکیشن

ابتدای لاله زار جنوبی . پاساژ حضرت ابوالفضل . همکف پلاک ۳۴

تلفن

02133957466

ایمیل

info@tamincablekhaji.ir